CMI Dr. Sandu Sorina Magdalena
- Dr. Sandu Sorina
În momentul în care vă prezentați la programare, veți fi rugați să completați o fișă cu datele dumneavoastra de contact, istoricul medical general și istoricul tratamentelor stomatologice, informații la care are acces numai personalul medical al cabinetului nostru, implicat în tratarea afecțiunilor stomatologice ale dumneavoastră.
C.M.I. Dr. SANDU SORINA-MAGDALENA-cabinet stomatologic, respectă regulile stricte de confidentialitate asupra tuturor informațiilor conținute în Fișa medicală a pacientului.
Întarzierea pacientului la ședința programată, nu va fi recuperată prin depășirea timpului alocat, ci duce la scurtarea ședinței.
În cazul în care nu vă veți putea prezenta la programarea facută, sunteți rugați să ne anunțați cu cel putin 24 de ore înainte,neprezentarea la programare sau anularea acesteia în ultimul moment perturbând programul nostru de lucru.
Apelam la intelegerea dumneavoastra pentru decalajele orare care pot surveni ca urmare a unor situații medicale neprevazute.
Pacientii-copii sub 14 ani, vor veni la programări doar însoțiți de adulți (parinți,tutori ), planul de tratament fiind stabilit de medic de comun acord cu tutorele minorului.
Sala de asteptare este amenajată astfel încat fiecare loc de ședere să beneficieze de confortul adecvat. Așadar, cabinetul de medicina dentara propriu zis, are alocat un spațiu de lucru doar pentru medic, asistent, pacient și o singură persoană însoțitoare (cei care vin cu copilul la stomatolog intr-un adevarat plen familial sunt rugați să rămînă în sala de așteptare în liniște deoarece prezența acestora nu va încuraja mai mult copilul ).
Pentru evitarea întreruperilor în timpul ședintei, se recomandă inchiderea telefonului mobil sau punerea acestuia pe silentios.
Comportamentul necontrolat, agresivitatea verbală și/sau fizică în cadrul cabinetului, NU sunt tolerate și impun incetarea colaborării.
Responsabilități:
Știm foarte bine ceea ce facem și credem în viitorul planurilor de tratament pe care le propunem. Dacă planul terapeutic este corect ales, pacientul respectă programările stabilite precum și indicațiile medicului privind tratamentul, rezultatul nu poate fi decât unul foarte bun și care poate fi menținut în timp.
Responsabilitatea nu este doar a medicului, ci și a pacientului, care trebuie să urmeze tratamentul pană la capăt, să iși insușească o bună igiena orală, să respecte intocmai indicațiile primite și să se prezinte la controalele stomatologice regulate, stabilite impreună cu medicul dentist (max. 6 luni ).
Ne asumăm responsabilitatea pentru tratamentele pe care le realizăm, dar cu toate acestea considerăm ca termenul de garanție nu poate fi asociat cu actul medical, cu atat mai mult cu cât substratul biologic al pacientului poate avea uneori reacții imprevizibile, iar sănătatea orală este strâns legată de cea generală. Astfel, din punct de vedere etic, considerăm că nu se pot oferi și nici pretinde garanții ale actului medical. Totodată considerăm că cea mai bună garanție suntem noi și pacientii noștri care ne recomandă.
Dorim să asigurăm viitorii pacienți că în tot ceea ce facem ținem cont de ambele puncte de vedere: al pacientului și al medicului. Astfel: Medicul este înainte de toate medic și apoi prestator de servicii, unele manopere nu se pot efectua chiar dacă există dorința expresă a pacientului. „Se poate face" ține numai de parerea medicului și nu a pacientului.
Informăm pacienții despre drepturile acestora inainte de tratament.
Respectăm intimitatea și dorința de informare a pacienților noștrii.
Adaptăm continuu oferta noastră de servicii medicale cerințelor și necesităților acestora.
Ne rezervăm dreptul de trimitere către un consult de specialitate, dacă situația o cere, înainte de începerea tratamentului (valabil pentru pacienții cu afecțiuni generale ).
Ne rezervăm dreptul de a refuza sau opri tratamentul, în cazul în care se aduc atingeri ale demnității, integrității medicului și a colegilor de echipă, pacienților sau mediului de lucru, acelor persoane care le produc sau le induc.
Neplata tratamentul în condițiile stabilite de comun acord duce la rezilierea relației între cele doua părți (medic si pacient ).
Tratamentele finalizate într-o singură ședință se achită la sfârșitul acesteia.
Pentru tratamentele care presupun mai multe ședințe (ex. realizarea unei lucrări protetice ) veți plăti un avans în momentul solicitării lucrării protetice iar diferența la finalizarea tratamentului.
Recomandări
Ultima vizita la cabinet: martie 2018
Stomatolog recomandat: Sandu Sorina
Ultima vizita la cabinet: septembrie 2017
Stomatolog recomandat: Sandu Sorina
Ultima vizita la cabinet: noiembrie 2013
Ultima vizita la cabinet: martie 2014
Ultima vizita la cabinet: decembrie 2014
Ultima vizita la cabinet: noiembrie 2013
Ultima vizita la cabinet: martie 2014
Ultima vizita la cabinet: noiembrie 2013
Ultima vizita la cabinet: ianuarie 2014
Ultima vizita la cabinet: iulie 2011